U ponedjeljak 11. ožujka održala se treća ovogodišnja kino učionica pod naslovom ”Wanda”. Predavačice kino učionice bile su Brigita Miloš i Sanja Bojanić s Centra za ženske studije te Centra za napredne studije, Rijeka, a govorile su o filmu Wanda redateljice Barbare Loden iz 1970. godine.
Prije izloženog predavanja predavačice su naglasile kako je Barbara Loden u povijesti filma 20. stoljeća ostala zapamćena kao “ženski” Cassavetes. Namjera kojom su se vodile bila je: “rasklopiti tu usporedbu te ukazati na neke od načina otpora kroz umjetnost, odnosno, glumu i inovativni pristup režiji”, objasnile su predavačice.
Predavanje se temeljilo na interpretaciji filma s fokusom usmjerenim prema uočavanju različitih načina provedenih otpora od strane glavne protagonistice. Isto tako, govorilo se o pojmu ”floating” kojim su predavačice okarakterizirale život Wande. ”Floating” predstavlja stanje u kojem osoba ”pluta” od situacije do situacije ili, drugim riječima, pasivno prihvaća sve što joj život ”stavlja pred noge”. Upravo je kroz takav način ophođenja životom Barbala Laden prikazala otpor prema patrijarhalno uređenoj slici žene i zadanih uloga koje su joj pripisane. Zanimljiva dekonstrukcija filma izazvala je različite reakcije publike koja se potom aktivno uključila u raspravu.