U suradnji s Centrom za ženske studije pri Filozofskom fakultetu u Rijeci i Centrom za napredne studije Sveučilišta u Rijeci u  foyeru HNK Ivana pl. Zajca, 16. svibnja 2016,
 upriličen je okrugli stol pod nazivom „Je li žena „kastrat“ suvremenog doba“ čija je namjera bila ukazati na kompleksnost s kojom višak ili manjak nekih elemenata utječe na to jesmo li percipirani kao pretežno maskuliziraniji ili feminiziraniji. 
Povijest odnosa žene i kastracije dugotrajna je i složena, a od 20. stoljeća nadalje tome naročito doprinose Freud i različite psihoanalitičke škole i pravci. Također, taj su odnos posebno tematizirali i problematizirali pokreti za emancipaciju žene i njeno izdizanje na ravan subjekta. Povod ovome razgovoru je iznimno popularna Händlova opera, odnosno, njezina specifičnost, fenomen kastrata. Giulio Cesare je od trenutka postavljanja na scenu gotovo deset godina bio na repertoaru Royal Music Academy u Londonu i Senesino, čuveni mezzosopran, pjevao je pred prepunim gledalištem. No, nije li mezzosopran ženski glas? Kako možemo promišljati klasifikacije, podjele i (spolna ili rodna) opredjeljenja? Razgovorom se namjeravalo ukazati na kompleksnost s kojom višak ili manjak nekih elemenata utječe na to jesmo li percipirani kao pretežno maskuliziraniji ili feminiziraniji  pristupivši temi s raznih polazišnih pozicija promišljanja.

Gosti: Brigita Miloš, Jasminka Juretić, Sanja Bojanić, Slaven Crnić, Marin Blažević

Članakhttp://www.urbancult.hr/29054.aspx
https://www.facebook.com/events/232621707114710/